Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2018

Τρόφιμα που καταπολεμούν τις ασθένειες




Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία μας.
Τα αυγά, τα καρύδια, τα ζυμωμένα γαλακτοκομικά, τα λαχανικά και ακόμη και ο καφές μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από πολλά προβλήματα υγείας.



Η προσθήκη ορισμένων τροφίμων στη διατροφή μας μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για διαβήτη, καρκίνο, νευροεκφυλιστικές ασθένειες και άλλα προβλήματα υγείας.
α αυγά μειώνουν τον κίνδυνο για διαβήτη
Τα αυγά μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των παραγόντων κινδύνου που σχετίζονται με τον διαβήτη. Όσοι τρώνε ένα αυγό κάθε μέρα έχουν καλύτερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα νηστείας και  αντίσταση στην ινσουλίνη. Επιπλέον, η κατανάλωση αυγών δεν αυξάνει την χοληστερίνη.
-Τα καρύδια μειώνουν τον καρδιομεταβολικό κίνδυνο
Μια μικρή χούφτα ημερησίως καρύδια μεταβάλλουν ευνοϊκά τους καρδιομεταβολικούς παράγοντες κινδύνου, όπως τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, την αντοχή στην ινσουλίνη και τη λειτουργία των κυττάρων που παράγουν ινσουλίνη, Μια μικρή ημερήσια δόση καρύδια βοηθάει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2 σε ενήλικες και ηλικιωμένους που είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, επίσης.
-Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το κεφίρ ή το γιαούρτι, συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου.
-Τα λαχανικά και τα μούρα βοηθούν στη μείωση του κινδύνου για νόσο του Parkinson
Εάν καταναλώνονται φρούτα και λαχανικά, ειδικά πράσινα φυλλώδη λαχανικά και  μούρα, μειώνεται ο κίνδυνος παρκινσονισμού και επιβραδύνεται η εξέλιξη της νόσου του Parkinson σε ηλικιωμένους.
-Τα μανιτάρια καταπολεμούν τις φλεγμονές
Οι πολυσακχαρίτες PPEP-1 και PPEP-2 από τα βρώσιμα μανιτάρια Pleurotus eryngii αναστέλλουν τις επαγόμενες φλεγμονώδεις αποκρίσεις.
-Ο καφές αποτοξινώνει το συκώτι
Όσοι πίνουν τρία ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν μικρότερο κίνδυνο βλάβης του συκωτιού από όσους δεν πίνουν ποτέ καφέ κι έχουν μικρότερο κίνδυνο για ηπατική νόσο.

 Nutrition 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου