ΜΕΝΟΥ

Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Μήνυμα ΖΩΗΣ

Συγγραφέας
theoni
Θέμα δημοσίευσης: Η MS ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ..Η ΜΗΠΩΣ Η ΖΩΗ MOY KAI H MS...?

Καλησπέρα σε όλους και σε όλες...(μάλλον οι γυναίκες υπερτερουν αριθμητικά και εδω δυστυχώς..)
Έχω πει κάποια πράγματα για μένα και σε άλλα θέματα άλλα μιας και εδώ από ότι κατάλαβα γίνεται "παρουσίαση" αποφάσισα να τα πω και εδω.:)
Όλα ξεκίνησαν (μάλλον) το καλοκαίρι του 2004 (23 ετών) σε ένα πανέμορφο νησί όπου δούλευα για τη σεζόν..Κάποια μουδιάσματα, που δεν έδωσα σημασία (πίστευα πως ήταν από τον δίσκο που κουβάλαγα...:)). Γυρίζοντας στην Αθήνα, ξαφνικά θόλωσε το μάτι μου. Οπτική νευρίτιδα...Έκανα όλες τις γνωστές εξετάσεις, ορούς κορτιζόνης και έγινε τελικά η διάγνωση της "απομυελύνωσης". Είμαι εκ φύσεως πολύ ενεργητική σε βαθμό αηδίας, οπότε έζησα τα επόμενα χρόνια "στην τσίτα" όπως πάντα..Τελείωσα τη σχολή, έκανα ένα μεταπτυχιακό και πριν 4 μήνες παντρεύτηκα..Δε σταμάτησα ποτέ να καπνίζω, να πίνω κανα ποτηράκι (αχ αυτά τα Mojito..), να ταξιδεύω, να τσαντίζομαι, να αγχώνομαι, να γελάω δυνατα, να κλαίω όταν το έχω ανάγκη, και να τρέχω σαν το Βέγγο, όπου και για ό,τι χρειαστεί..:).
Έχω και εγώ κάνει ιντερφερόνη (rebif για τρία χρόνια) στα πιό κουλά μέρη..Ακόμα και μέσα στην σκηνή σε ελεύθερο κάμπινγκ, και μετά βραδυνό μπάνιο..ΤΕΛΕΙΑ (δοκιμάστε το...).
Ο νευρολόγος μου δεν ξέρω γιατί, αλλά μόλις προχτές μου ανακοίνωσε ότι έχω σκλήρυνση..και ότι μάλλον την έχω από τα 18! Πλέον λοιπόν, το "απομυελίνωση" άλλαξε όνομα...
ΤΙΠΟΤΑ άλλο δεν θα αλλάξει...
Εν κατακλείδη...Η ΖΩΗ ΜΑΣ και η ms..και όχι το αντίστροφο.....
Πολλά φιλιά σε όλους....(Πάω για μάθημα στα παιδάκια μου....ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ...)
Υ.Γ:Θεωρώ ότι με το να κρυβόμαστε από τους άλλους δεν πετυχαίνουμε τίποτα..Μόνο να γεμίζουμε ενοχές για κάτι που δεν φταίμε.....

_________________
Χαμογέλα ρε τι σου ζητάνε....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ